Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Защо купуваме? Науката за пазаруването

Защо купуваме? Науката за пазаруването
Добавете в кошницата
1744 лева
1744 лева В наличност
Има ли метод в нашата лудост, когато става въпрос за пазаруване? В това остроумно и...
Страници:
282
Година на издаване:
2014
Издател:
Locus
Език:
Български
ДДС:
9%
Това, което Ъндърхил предлага в тази забавна и увлекателна книга е всъщност наръчник за науката на пазаруването. Когато човек чете книгата, той последователно е развличан от смешни истории и запознаван с точни наблюдения".

Има ли метод в нашата лудост, когато става въпрос за пазаруване? В това остроумно и проницателно наблюдение върху вечно развиваща се потребителска култура авторът Пако Ъндърхил - изпълнителен директор на компания за проучвания и анализи, отговаря с твърдо "да". Той използва достоверни данни, придобити в резултат на хиляди часове проучване - в големите търговски центрове, универсалните магазини и супермаркети в цяла Америка.

Със своите проследяващи, които улавят всяко движение в магазина, Пако Ъндърхил разкрива борбата за контрол между търговци, производители и потребители. В стремежа си да разкрие какво кара съвременния купувач да действа, Ъндърхил обяснява най-различни феномени, често останали незабелязани:

Как добре поставена кошница за пазаруване може да превърне малка покупка в значителна продажба
Какво представлява факторът побутване отзад и как той може да доведе до срив на продажбите
Как работещите жени доведоха до промяна в подредбата на супермаркетите
Как ефектът на бумеранга прави разполагането на продуктите още по-предизвикателна задача
Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Защо купуваме? Науката за пазаруването"

2 + 5 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679