Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетинг, потребление и икономически растеж

Маркетинг, потребление и икономически растеж
1853 лева В наличност
Днешните политици – и леви, и десни – усърдно търсят начини за стимулиране на...
Страници:
304
Година на издаване:
2021
ISBN:
9786190108610
Издател:
Изток-Запад
Език:
Български
ДДС:
9%
Днешните политици – и леви, и десни – усърдно търсят начини за стимулиране на икономическия растеж, без да обръщат особено внимание на цената, на която той се постига. Но през последните години се надигат все повече гласове, че ерата на растежа е дошла до своя край. Време е човечеството да развие нови институции, осигуряващи и поддържащи качество на живота, което не зависи толкова директно от материалния растеж.

Така концепцията за пострастежа се превръща в централна критика на капитализма, в това число на модерния зелен маркетинг. Маркетингът е един от най-важните, но и най-пренебрегвани от макроикономиката фактори на икономическия растеж. Тази книга се стреми да запълни концептуална празнина, като теоретично описва и емпирично изследва многопосочните взаимодействия между маркетинг, потребление и икономически растеж. "Маркетинг, потребление и икономически растеж" хвърля ръкавица срещу убеждението, че единствената легитимна цел на Homo sapiens е все по-голямото притежание и потребление.

Тъй като насърчава закупуването на ненужни стоки, които бързо се изхвърлят и пълнят планетата с боклук, привържениците на пострастежа гледат на маркетинга като на „лош герой“. Тази книга не пести критиките към маркетинговата философия и практика. Но тя стига до изненадващо заключение: маркетингът, един от инициаторите и главен двигател на модерния икономически растеж, единствен е в състояние да натисне спирачките на този растеж. Без макромаркетинг, който да „продаде“ идеята за по-бавна икономика, макроикономическите модели няма да получат широка подкрепа, дори да са обект на добросъвестни политики.
Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Маркетинг, потребление и икономически растеж"

6 - 4 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679