Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Маркетинг 5.0. За технологиите и хората

Маркетинг 5.0. За технологиите и хората
Добавете в кошницата
2398 лева
2398 лева В наличност
Маркетинг 5.0 – незаменим пътеводител за маркетолози, мениджъри, предприемачи и...
Страници:
272
Година на издаване:
2022
ISBN:
978-954-783-335-7
Издател:
Locus
Език:
Български
ДДС:
9%
Маркетинг 5.0 – незаменим пътеводител за маркетолози, мениджъри, предприемачи и за всеки, който се стреми да се усъвършенства в сферата на маркетинга.

Филип Котлър, всепризнатият маркетинг гуру, представя най-актуалните и напредничави идеи как да използваме технологиите, за да отговорим на нуждите на клиентите и да оставим трайна следа в света на бизнеса.

Днес маркетолозите се сблъскват с предизвикателствата на дигиталната трансформация, промените в поведението на потребителите и изменението в общоприетите бизнес модели.

В “Маркетинг 5.0″ Филип Котлър и съавторите му Хермауан Картаджая и Иуан Сетиауан описват подробно и на достъпен език въпросните три фундаментални промени и как те се проявяват на пазара, в компаниите и технологиите. Обясняват начина, по който маркетолозите могат да използват съвременните технологии, за да отговорят на нуждите на клиентите и да дадат своя принос за промяна на света и предоставят възможности за интегриране на широк набор от иновативни технологични решения и бизнес модели, свързани с драстичните промени в потребителското поведение през последните десетилетия.

Следвайки модела, представен в предходните книги от серията “Маркетинг X.0″, авторите засягат ключовите теми, необходими за разбиране на маркетинга днес.

Маркетинг 5.0 е разделена на три части:

В първата анализират начините, по които петте различни поколения водят до промяна в потребителското поведение, и способите за преодоляване на различията, разделящи обществото, включително икономическото неравенство и политическите конфликти, за да получат ефективен достъп до целия пазар.
Във втора част се разглеждат в детайли съвременните стратегически насоки за компаниите в световен мащаб, начините за прилагане на нови бизнес модели и предизвикателствата, пред които се изправят маркетолозите, прилагайки Маркетинг 5.0 в ерата на цифровизацията.
В трета част авторите обясняват как маркетолозите да поставят правилната основа, преди да се потопят в тактическите подходи, да оценят готовността си за използване на съвременните дигитални инструменти, като ги запознават с технологиите от ново поколение – изкуствен интелект, виртуална, добавена и смесена реалност, блокчейн и интернет на нещата.

Отзиви:
“Филип Котлър притежава невероятната способност да внася яснота в миналото, настоящето и бъдещето на маркетинга и винаги разбира кое трябва да остане устойчиво и кое да се промени. С Маркетинг 5.0 Котлър и съавторите му смело включват дигиталните технологии в маркетинговото мислене, планиране и внедряване. Своевременна и непреходна, книгата е вашият незаменим пътеводител за успех в маркетинга.”
- Кевин Лейн Келър, професор по маркетинг в Дартмутския колеж

“Това, което истински ме впечатли в книгата, е начинът, по който са интегрирани мощта на модерните технологии и развиващата се ценностна система на човечеството. Книгата помага на маркетолозите на бъдещето да разберат тази интеграция и да я превърнат в действия, които са едновременно ефективни и устойчиви.”
- Хърман Саймън, основател и председател на Simon-Kucher & Partners, консултант по стратегии, маркетинг и ценообразуване

“Навременно и широкообхватно ръководство за потенциала на дигиталните технологии да трансформират практиките в бизнеса. Маркетолозите, които успеят да се възползват от възможностите им и да действат по-бързо от конкурентите си, ще спечелят трайно предимство за компаниите си.”
- Джордж Дей, консултант по маркетинг, стратегия и управление на иновациите, почетен професор в Пенсилвансия университет

“Книгата се появява в най-подходящия момент и е особено релевантна в ситуацията с COVID-19. Продължаващата в редица страни карантина принуди компаниите да обърнат поглед към дигиталните аспекти на маркетинга. Освен това е с точния обем, за да се превърне в настолно ръководство за практикуващи маркетолози.”
- Уолтър Виера, бивш председател на Международния съвет на институтите по управленско консултиране ICMCI

За автора:
Филип Котлър, всепризнат за бащата на съвременния маркетинг, е почетен професор по международен маркетинг в колежа Kellogg към Northwestern University, и автор на над 50 книги. Wall Street Journal го класира сред шестте най-влиятелни бизнес мислители в света. Котлър има забележително международно присъствие – книгите му са преведени на над 25 езика, а самият той е редовен лектор на световни форуми.

Хермауан Картаджая е основател и главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., най-голямата фирма за маркетингови консултации в Индонезия, и един от “50-те гуру, оформили бъдещето на маркетинга”. Той е президент на Световната маркетингова асоциация и един от създателите на Asia Marketing Foundation.

Иуан Сетиауан, заместник-главен изпълнителен директор на MarkPlus, Inc., помага на компаниите да проектират корпоративните си и маркетинг стратегии. Той е изявен лектор, автор и главен редактор на Marketeers.
Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Маркетинг 5.0. За технологиите и хората"

6 - 4 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679