Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Емоцията на марката

Емоцията на марката
Добавете в кошницата
2725 лева
2725 лева В наличност
Марката не е лого, марката е история. В този едновременно пътеводител и мемоар...
Година на издаване:
2023
ISBN:
9789547833722
Издател:
Locus
Език:
Български
ДДС:
9%
Марката не е лого, марката е история. В този едновременно пътеводител и мемоар Грег Хофман ни разкрива как отдадеността на творческа практика може да направи всяка история по-добра.

Когато Грег Хофман се присъединява към Nike като стажант по графичен дизайн, няма никаква представа, че ще се озове в позицията на възможно най-старшия маркетинг мениджър на най-прочутата марка в света.

През следващите двайсет и седем години Хофман участва в някои от най-емблематичните рекламни кампании в историята, от „Find your greatness” („Открий своето величие“) по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. до „Risk everything” („Рискувай всичко“) от Световното първенство по футбол през 2014 г. Работата му го отвежда от централния офис на Nike в Орегон до стадиони, кортове и игрища по цял свят.

В крайна сметка той е назначен за главен маркетинг директор, отговорен за разпознаваемостта на марката и нейния Swoosh по целия свят.

Хофман се оттегля от Nike през 2020 г. Fast Company, Business Insider и AdAge го посочват като един от водещите творчески умове в света.

„Неприлаган досега проницателен метод, чрез който ще отключите творческата енергия във вашите екипи. Разработил съм го по време на моя професионален път в Nike.” – Грег Хофман

„Брилянтно… Задължително четиво за всеки маркетолог, творчески специалист и изобщо за всеки, който се занимава с бизнес.” – Нир Еял

„Марката не е лого, марката е история. В този едновременно пътеводител и мемоар Грег ни разкрива как отдадеността на творческа практика може да направи всяка история по-добра.” – Сет Годин

„Автентичен разказ за един човек и един бизнес, които никога не са се опитвали да подражават на нечия чужда идея „какво е готино“ – защото и той, и Nike сами по себе си са определение за това.” – Рори Съдърланд

 
Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Емоцията на марката"

5 - 2 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679