Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Бизнесът и платформите

Бизнесът и платформите
Добавете в кошницата
1962 лева
1962 лева В наличност
В „Бизнесът и платформите“ авторите излагат в детайли що е то бизнес...
Страници:
376
Година на издаване:
2021
ISBN:
9789542619932
Издател:
Хермес
Език:
Български
ДДС:
9%
В „Бизнесът и платформите“ авторите излагат в детайли що е то бизнес платформа, за какво се използва и как да различаваме добрите от лошите практики при боравенето с подобна технология. Книгата е подходяща за специалисти по бизнес и маркетинг и за любителите на модерните технологии.

Откъде водят началото си едни от най-големите фирми в света?

Авторите излагат в детайли що е то бизнес платформа, за какво се използва и как да различаваме добрите от лошите практики при боравенето с подобна технология.

В „Бизнесът и платформите“ ще намерите информация за това как т.нар. „мрежови ефекти“ могат да повлияят върху растежа на бизнеса ви. Как да задържите потребителите на ваша страна, как да позиционирате платформа в един конкурентен и пренаситен световен пазар, както и как да се предпазите от „нови играчи“ във вашия бранш или ниша.

Ще научите за някои често допускани грешки от предприемачи, които виждат в платформите панацея за своите бизнес проблеми. Нереалистичните цени, неспособността да се изгради доверие между участниците, пренебрегване на конкуренцията и пропускане на правилния момент са все фактори, които играят ключова роля при успеха или провала на дадена платформа.

Разискват се нравствени въпроси от типа: трябва ли платформите да бъдат регулирани и ако да, то как? Трябва ли Facebook да носи отговорност за съдържанието на статиите, които публикува, а YouTube да ограничава достъпа на непълнолетните си зрители до видеоматериали с враждебно съдържание или насилие?

Книгата е подходяща както за специалисти по бизнес и маркетинг, така и за любителите на модерните технологии, които желаят да са запознати с новостите в онлайн сектора.
Все още няма добавени коментари. Коментирай първи ...

Споделете Вашето мнение за
"Бизнесът и платформите"

4 + 6 = Внимание! За да активирате формуляра, трябва да отговорите правилно на въпроса!
Информацията, която ще ни предоставите, е поверителна. Имейл адресът няма да бъде публикуван. Цялата предоставена информация няма да бъде споделена с трети страни.

Последно разгледани

Новини, анализи, специални предложения
Да, искам информация за продуктите на РС Издателство и Бизнес консултации. Приемам личните ми данни да бъдат обработвани съгласно Регламент ЕС 2016/679